Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling?
Nee. Bij JL Sportswear betaal je geen verzendkosten voor de levering van je bestelling in Nederland.
Kan ik mijn bestelling gratis retourneren?
Ja, ook het retourneren van een artikel is helemaal gratis bij JL Sportswear. Natuurlijk mag je een artikel passen om de maat en pasvorm te beoordelen. Maar zorg ervoor dat het artikel compleet, ongedragen en onbeschadigd is. En let erop dat ons zwarte “E-tag”-kledinglabel nog aan het product is bevestigd, net als andere originele labels. Kijk voor meer informatie bij ruilen en retourneren.
Ik wil mijn bestelling ruilen. Hoe werkt dat?
Wil je snel een andere maat bestellen? Stuur dan het artikel dat niet past retour en bestel in onze webshop alvast hetzelfde artikel in de juiste maat. Ruilen kan ook door dit duidelijk aan te geven op het retourformulier bij het terugsturen van je bestelling. Kijk voor meer informatie bij ruilen en retourneren.
Is retourneren of ruilen in de winkel ook mogelijk?
Jazeker! Je mag een artikel ook terugbrengen of ruilen in onze winkel aan de Van Loenshof 15 in Enschede. Kan je gelijk passen, rondkijken, je laten adviseren. Bovendien ontvang je gelijk je geld terug. Neem wel even je retourformulier mee!
Waarvoor dient de zwarte “E-tag” (kledinglabel) aan de bestelde items?
Omdat wij willen dat jouw producten perfect zijn. De zwarte kledingtag geeft je de garantie dat de producten nieuw en ongedragen zijn. Daarom mag retourneren alleen met aangehechte en onbeschadigde zwarte kledingtag.
Hoe kan ik deze zwarte “E-tag” label het beste verwijderen?
Tevreden met je aankoop? Til de “zegelknop” omhoog om het label open te breken. Let op: je kan een artikel zonder E-tag niet meer terugsturen.
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Bestel je op maandag t/m zaterdag voor 17.00 uur, dan versturen wij diezelfde dag nog je bestelling. Onze transporteur biedt over het algemeen je bestelling binnen 1 of 2 werkdagen aan. De verzending in Nederland is gratis.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, kan dat?
Nee, in principe niet. Als je met succes je bestelling hebt geplaatst, ontvang je altijd een mailbericht waarin wij je order bevestigen. Geen mailbevestiging ontvangen? Check even je spamfolder. Misschien is je orderbevestiging daarin beland. Zo niet, neem dan contact met ons op. Wij kijken gelijk voor je na of je bestelling bij ons is binnengekomen of waardoor iets is misgegaan.